Інформаційна картка
Останнє редагування: 2015-12-05
Інформаційна картка учасника конкурсу
«Учитель року»
1. |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Акульшина Тетяна Станіславівна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2009 рік, вчитель російської й англійської мов та зарубіжної літератури |
3. |
Педагогічний стаж роботи
|
6 років |
4. |
Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №36 Вінницької міської ради» |
5. |
Посада |
Вчитель англійської мови |
6. |
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії |
7. |
Звання |
немає |
8. |
Класи, в яких викладаєте |
1,3,4,8 класи |
9. |
Посилання на власний Інтернет-ресурс |
tetaynaakulshyna.artowl.net |
10. |
Педагогічне кредо
|
|
Навчаючись – учись, навчаючи – твори, у процесі творчості - навчай |
||
11. |
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте ( обсяг – до однієї сторінки) |
|
В своїй роботі використовую різноманітні форми роботи. Вирішую проблеми розвитку та реалізації творчих здібностей кожного учня і створення мотивації успіху. Постійно застосовую інноваційні технології: технології особистісно зорієнтованого навчання, ігрові, інформаційно-комунікаційні технології. Турбуюсь про фізичне та духовне здоров’я кожного учня. Постійно застосовую 1) інтерактивні технології кооперативного навчання: навчання в парах; ротаційні (змінювані) трійки; два - чотири - всі разом; "карусель"; 2) інтерактивні технології кооперативно - групового навчання: обговорення проблеми в загальному колі; "мікрофон"; незакінченні речення; мозковий штурм; навчаючи - учусь; вирішення проблеми; технології ситуативного моделювання; спрощене судове слухання; розігрування ситуацій за ролями; 3) технології опрацювання дискусійних питань: метод - прес; "займи позицію"; "зміни позицію"; неперервна шкала думок; дискусія; дебати; Проводжу нестандартні уроки: уроки-казки, уроки-подорожі, уроки-діалоги, уроки-ділові ігри. Намагаюсь створювати позитивний емоційний настрій на уроці. |
||
12. |
Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість»
|
|
Акульшина Тетяна Станіславівна – справжній учитель англійської мови. Переконана, що вчитель повинен постійно розвиватись, поглиблювати свої знання, вдосконалювати методи навчання. Робота вчителя має бути творчою, сприяти розвитку креативних здібностей дитини. Завдання вчителя – захопити, а не розважати, навчити і розвити, а не нашкодити. Тільки за умови творчого підходу до своєї справи вчитель може досягти успіху. Для цього в кожній дитині намагаюсь розгледіти щось особливе, індивідуально та диференційовано підходити до процесу навчання учнів. Прививаю любов до іноземної мови, аби діти могли вільно спілкуватися, подорожуючи країнами Євросоюзу.
|