Інформаційна картка Чайки В.В.
Останнє редагування: 2018-02-15
Автор: Чайка Віктор Віталійович
Інформаційна картка учасника конкурсу
"Надія-2016"
Прізвище, ім’я, по батькові:
Чайка Віктор Віталійович
Які вищий навчальний заклад закінчив, у якому році:
Вінницький державний педагогічний університет
імені Михайла Коцюбинського, 2014 рік
Спеціальність за дипломом: "Початкова освіта", кваліфікація:
"Організатор початкової освіти. Вчитель початкової школи. Вчитель мистецтва початкової школи."
Педагогічний стаж роботи: 2 роки
Місце роботи:
Заклад "Фізико-математична гімназія № 17
Вінницької міської ради"
Посада:
вчитель інформатики в початкових класах
Класи, в яких викладаю:
2-А,Б,В,Г; 3-А,Б,В; 4-А,Б,В
Педагогічне кредо:
"Я вірю в себе. Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу"
Форми, методи, прийоми навчання та інноваційні технології, що використовую у свої роботі:
Форми роботи:
- індивідуальні (робота з картками, схеми, анаграми, ребуси, кросворди);
- фронтально-колективні (взаємне обговорення);
- групові («Обличчя до обличчя», робота в парах, трійках, малих групах, командах)
Методи роботи:
- пояснювально-ілюстративні;
- репродуктивні;
- проблемне викладання;
- частково-пошукові;
- дослідницькі;
- ігрові;
- інтегровані;
- закріплення та відтворення знань.
Інноваційні технології навчання:
- технологія кооперативного навчання («Робота в парах», «Два, чотири, всі разом», «Ротаційні трійки», «Карусель», «Акваріум»);
- технологія розвитку критичного мислення («Рольова гра», «П’ять думаючих капелюшків», «Інтерв’ю»);
- технологія опрацювання дискусійних питань («Прес», «Займи позицію», «Зміни позицію», «Дискусія»);
- технологія колективно-групового навчання («Обговорення в загальному полі», «Навчаючи-учуся», «Незакінчене ресення», «Мікрофон», «Ажурна пилка, «Мозковий штурм»)
Посилання на власні Інтернет-ресурси:
- https://disted.edu.vn.ua/courses/work/939
- http://dorobok.edu.vn.ua/article/view/1143
- http://dorobok.edu.vn.ua/article/view/1135
Фотопогляд