Ви Гість.

Карка учасника

Останнє редагування: 2016-02-29

Автор: Козачук Ірина Михайлівна

 

  1.  

Прізвище, ім’я, по батькові

Козачук Ірина Михайлівна

  1.  

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Закінчила у 2013 році Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Мова і література (англійська, німецька)

  1.  

Педагогічний стаж роботи

2, 4 місяці

  1.  

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ВМР»

  1.  

Посада

вчитель англійської мови

  1.  

Класи, в яких викладаєте

1,2,6,7,8,9, класи

  1.  

Педагогічне кредо:   Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться.

 

  1.  

Форми,  методи, прийоми навчання та інноваційні технології, що використовуєте (перерахувати)

Основною формою навчання є урок. Стандартні уроки відіграють позитивну роль у навчанні школярів. Вони охоплюють основні етапи навчального процесу. Проте вже в середині 70-х років минулого століття з’явилася тенденція до зниження інтересу дітей до класних занять. На практиці це реалізувалося появою нестандартних уроків, головною метою яких є пробудження інтересу, мотивації школярів до навчальної праці.

І тому у своїй педагогічній діяльності я намагаюсь використовувати різноманітні інноваційні форми роботи та проводити нетрадиційні уроки.

Нетрадиційні форми уроку іноземної мови здійснюються за обов’язкової участі всіх учнів групи (класу), а також реалізуються з використанням засобів слухової та зорової наочності.

 

     Класифікація нестандартних уроків за педагогічними технологіями

 

1. Інформаційно-комунікативні технології – урок-лекція, урок-семінар, урок-твір, урок-конференція, урок-залік, урок інформації, інтегрований урок.

2. Ігрові технології – змагання (КВК, турнір, аукціон, вікторина, інтелектуальний хокей…); ділові, рольові ігри (імпровізація, імітація, «Суд», «Поле чудес», ерудит, ланцюжок…), драматизація (драматична гра, пантоміми, ляльковий театр).

3. Дослідницькі технології – діалог, усний журнал, роздуми, диспути, прес-конференції, репортаж, пошук, розвідка, заочна подорож.

4. Інтерактивні технології – кооперативне навчання (робота в парах, змінювані трійки, карусель, малі групи, акваріум), колективно-групове навчання (мікрофон, мозковий штурм, дерево рішень, мозаїка), ситуативне моделювання (громадські слухання, рольова гра, імітаційні ігри), опрацювання дискусійних питань (метод прес, займи позицію, дискусія, дебати, ток-шоу…).

5.Психотренінг – уяви, тренінг уваги, «Пізнай себе», «Твій характер», «Твоя воля»…

               На таких уроках вдається досягти різних цілей методичного, педагогічного та психологічного характеру, які можуть підсумувати таким чином:

здійснюється контроль знань, навичок та вмінь учнів із теми;

забезпечується ділова, робоча атмосфера, серйозне ставлення учнів до уроку; передбачається мінімальна участь учителя на уроці.

  1.  

Посилання на власний Інтернет-ресурс (якщо є)

 

  1.  

Фотопогляд (5 сюжетних фотографій, що відображають педагогічну діяльність)

 

 

 

 Детальніше за посиланням http://dorobok.edu.vn.ua/file/view/1462

 

 

 

 

 



Активні користувачі за останні 15 хвилин: