Карка учасника
Останнє редагування: 2016-02-29
Автор: Козачук Ірина Михайлівна
Прізвище, ім’я, по батькові |
Козачук Ірина Михайлівна |
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Закінчила у 2013 році Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Мова і література (англійська, німецька) |
|
Педагогічний стаж роботи |
2, 4 місяці |
|
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 ВМР» |
|
Посада |
вчитель англійської мови |
|
Класи, в яких викладаєте |
1,2,6,7,8,9, класи |
|
Педагогічне кредо: Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться. |
||
|
||
Форми, методи, прийоми навчання та інноваційні технології, що використовуєте (перерахувати) |
||
Основною формою навчання є урок. Стандартні уроки відіграють позитивну роль у навчанні школярів. Вони охоплюють основні етапи навчального процесу. Проте вже в середині 70-х років минулого століття з’явилася тенденція до зниження інтересу дітей до класних занять. На практиці це реалізувалося появою нестандартних уроків, головною метою яких є пробудження інтересу, мотивації школярів до навчальної праці. І тому у своїй педагогічній діяльності я намагаюсь використовувати різноманітні інноваційні форми роботи та проводити нетрадиційні уроки. Нетрадиційні форми уроку іноземної мови здійснюються за обов’язкової участі всіх учнів групи (класу), а також реалізуються з використанням засобів слухової та зорової наочності.
Класифікація нестандартних уроків за педагогічними технологіями
1. Інформаційно-комунікативні технології – урок-лекція, урок-семінар, урок-твір, урок-конференція, урок-залік, урок інформації, інтегрований урок. 2. Ігрові технології – змагання (КВК, турнір, аукціон, вікторина, інтелектуальний хокей…); ділові, рольові ігри (імпровізація, імітація, «Суд», «Поле чудес», ерудит, ланцюжок…), драматизація (драматична гра, пантоміми, ляльковий театр). 3. Дослідницькі технології – діалог, усний журнал, роздуми, диспути, прес-конференції, репортаж, пошук, розвідка, заочна подорож. 4. Інтерактивні технології – кооперативне навчання (робота в парах, змінювані трійки, карусель, малі групи, акваріум), колективно-групове навчання (мікрофон, мозковий штурм, дерево рішень, мозаїка), ситуативне моделювання (громадські слухання, рольова гра, імітаційні ігри), опрацювання дискусійних питань (метод прес, займи позицію, дискусія, дебати, ток-шоу…). 5.Психотренінг – уяви, тренінг уваги, «Пізнай себе», «Твій характер», «Твоя воля»… На таких уроках вдається досягти різних цілей методичного, педагогічного та психологічного характеру, які можуть підсумувати таким чином: здійснюється контроль знань, навичок та вмінь учнів із теми; забезпечується ділова, робоча атмосфера, серйозне ставлення учнів до уроку; передбачається мінімальна участь учителя на уроці. |
||
Посилання на власний Інтернет-ресурс (якщо є) |
|
|
Фотопогляд (5 сюжетних фотографій, що відображають педагогічну діяльність)
|
Детальніше за посиланням http://dorobok.edu.vn.ua/file/view/1462