Інформаційна картка учасника конкурсу
Останнє редагування: 2016-11-21
Автор: Іванченко Ірина Леонідівна
Інформаційна картка
учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації «Музичне мистецтво»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Іванченко Ірина Леонідівна |
|
Місце роботи |
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради» |
|
Посада |
Вчитель музичного мистецтва, керівник фольклорного гуртка |
|
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
Середня спеціальна. Закінчила Бердичівське педагогічне училище за спеціальністю «Музичне виховання» кваліфікація: «Вчитель музики, музичний вихователь», 1986 рік |
|
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) |
Курси з 12.11.2012 р. до 23.11.2012 р. за категорією вчитель музичного мистецтва при ВОІПОПП, посвідчення СПКПП № 6787
|
|
Педагогічний стаж |
10 років |
|
Кваліфікаційна категорія |
спеціаліст |
|
Звання |
- |
|
Педагогічне кредо |
« Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України».
|
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі На уроках Ірина Леонідівна використовує дидактичні та розвиваючі ігри, наочність, таблиці, схеми, предметні малюнки, ілюстративний матеріал, здійснює індивідуальний та диференційований підхід до учнів, міжпредметні зв'язки в поєднанні з обов'язковими етапами уроку. Багато уваги на уроках приділяється прослуховуванню музичних творів різних напрямків та їх ретельному аналізу. Застосовує інтерактивні методи. Особливим попитом серед вчителів користуються бінарні уроки з Іриною Леонідівною: музика – літературне читання, музика – фізична культура – основи здоров’я, музика – українська література – історія, музика – природознавство, музика – математика. Виховна робота направлена на розвиток естетичних смаків учнів, прищеплення любові до різних видів музичних творів та їх розуміння, вмінню розпізнати та характеризувати музичні композиції, різних країн та народів. Інтерес і повагу до рідної мови, обрядів, звичаїв, традицій народу України, членів родини, людей похилого віку, своїх товаришів, любові та поваги до Батьківщини, пізнавальних інтересів. |
||
|
||
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Я виросла у співочій родині, тому коли постало питання про вибір професій – довго думати не довелось. Жодного дня я не пожалкувала , що вибрала музично - педагогічну стежину. Для мене бути з дітьми— цемассазадоволення і безпрограшнийваріант в емоційномуплані. Чим більшевкладаєшсвого часу, уваги, зусиль для підготуваня уроку, тимбільшеотримуєшнавзаєм. Не буває такого, щотивкладаєш, а від того нічогонемає. І коли я бачу як загоряєтьсявогонь вдитячих очах, коли вони роблятьмаленьківідкриття у музичномусвіті – я щаслива.Я роблю те, що люблю!І це найголовніше… Часто мичуємо фразу: «Діти - наше майбутнє». Але замислімося, від кого залежитьмайбутнєнашихдітей? ...Сьогоднізмінилисявимоги і до вчителя, і до учня.Становлення і розвиток громадянського суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, що володіють високою професійною компетентністю. Сучасний учитель – це не тільки предметник, а й знавець дитячих душ, вихователь. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним. Як говорив А. Дістєрвег : «…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній.
|
||
|
||
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) |
|
|