Ви Гість.

Інформаційна картка

Останнє редагування: 2017-11-10

Автор: Білоус Аліна Петрівна


 

Інформаційна картка учасника першого (міського) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

у номінації «німецька мова»

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Білоус Аліна Петрівна

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

КЗ«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №30 імені Тараса Шевченка Вінницької міської ради»,

 

 

Посада

вчитель німецької мови

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Одеський національний університет ім.. І.Мечникова, 2007 р.

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Очні курси підвищення педагогічної кваліфікації при КВНЗ ВАНО у грудні 2013, семінари при Гете-інституті «Методики та дидактика викладання нім. мови» у листопаді та липні 2013, інформаційний захід при Гете-інституті «Міжнародні сертифікати з нім. мови для школярів 2013/2014» у 2013.

Загальний стаж роботи

10 років

Педагогічний стаж

10 років

Стаж роботи у даному навчальному закладі

10 років

Кваліфікаційна категорія

вчитель вищої категорії

Звання

-

Педагогічне кредо

Знання – світло, незнання – темрява!

Я – педагог і особистість

Портрет учителя:

яким, на Вашу думку, є сучасний учитель;

які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам;

як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

 Сучасний учитель – це творча особистість, яка  йде в ногу з часом. Це дуже важливо, щоб зрозуміти сучасного учня. Сучасний вчитель ніколи не забуває про креативність. Я також намагаюся бути креативною на своїх уроках, адже сучасний учень – це продукт інформаційного світу. Я, як вчитель іноземної мови хотіла б, щоб ми мали більшу кількість міжнародних програм, які б допомагали учням та вчителям знайомитися з різними культурами та традиціями.

«Родзинки» досвіду:

у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка;

які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі;

яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Оскільки я активно працюю з обдарованою молоддю і маю великий досвід у підготовці учнів до учнівських олімпіад, тому готова поділитися з особливостями цієї діяльності. Для цього часто використовую інтернет-ресурси, влаштовую відеоконференції, круглі столи для того, щоб діти навчилися висловлюватись усно. Це є важливим етапом на олімпіаді.

Кроки до майстерності:

які Ваші основні досягнення;

чим Ви пишаєтеся;

чого прагнете навчитися?

За період моєї педагогічної діяльності підготувала велику кількість переможців ІІ та ІІІ етапу учнівської олімпіади з німецької мови. Троє моїх учнів брали участь в IV етапі олімпіади. ЗНО мої учні здають на найвищі бали (190-195 балів). Звичайно, як кожен фахівець, мрію стати справжнім майстром своєї справи.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу?

В конкурсі потрібно, звичайно, проявити свою креативність та вміння. Очікую отримати новий досвід, який допоможе у моїй педагогічній діяльності.

За лаштунками:

хто підтримує Вас на шляху до перемоги;

які особистісні якості допомагають Вам досягати мети;

які Ваші захоплення (хобі)?

Постійно маю підтримку від колег. В досягненні мети мені допомагають такі риси як відповідальність та наполегливість. Люблю подорожувати і дізнаватися нове.

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)

-

Посилання на відеорезюме

https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=G1sg1

Активні користувачі за останні 15 хвилин: