Інформаційна картка
Останнє редагування: 2017-11-10
Автор: Білоус Аліна Петрівна
Інформаційна картка учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «німецька мова»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Білоус Аліна Петрівна |
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
КЗ«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №30 імені Тараса Шевченка Вінницької міської ради»,
|
Посада |
вчитель німецької мови |
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
Одеський національний університет ім.. І.Мечникова, 2007 р. |
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) |
Очні курси підвищення педагогічної кваліфікації при КВНЗ ВАНО у грудні 2013, семінари при Гете-інституті «Методики та дидактика викладання нім. мови» у листопаді та липні 2013, інформаційний захід при Гете-інституті «Міжнародні сертифікати з нім. мови для школярів 2013/2014» у 2013. |
Загальний стаж роботи |
10 років |
Педагогічний стаж |
10 років |
Стаж роботи у даному навчальному закладі |
10 років |
Кваліфікаційна категорія |
вчитель вищої категорії |
Звання |
- |
Педагогічне кредо |
Знання – світло, незнання – темрява! |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя: яким, на Вашу думку, є сучасний учитель; які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам; як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? |
Сучасний учитель – це творча особистість, яка йде в ногу з часом. Це дуже важливо, щоб зрозуміти сучасного учня. Сучасний вчитель ніколи не забуває про креативність. Я також намагаюся бути креативною на своїх уроках, адже сучасний учень – це продукт інформаційного світу. Я, як вчитель іноземної мови хотіла б, щоб ми мали більшу кількість міжнародних програм, які б допомагали учням та вчителям знайомитися з різними культурами та традиціями. |
«Родзинки» досвіду: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка; які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі; яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? |
Оскільки я активно працюю з обдарованою молоддю і маю великий досвід у підготовці учнів до учнівських олімпіад, тому готова поділитися з особливостями цієї діяльності. Для цього часто використовую інтернет-ресурси, влаштовую відеоконференції, круглі столи для того, щоб діти навчилися висловлюватись усно. Це є важливим етапом на олімпіаді. |
Кроки до майстерності: які Ваші основні досягнення; чим Ви пишаєтеся; чого прагнете навчитися? |
За період моєї педагогічної діяльності підготувала велику кількість переможців ІІ та ІІІ етапу учнівської олімпіади з німецької мови. Троє моїх учнів брали участь в IV етапі олімпіади. ЗНО мої учні здають на найвищі бали (190-195 балів). Звичайно, як кожен фахівець, мрію стати справжнім майстром своєї справи. |
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? |
В конкурсі потрібно, звичайно, проявити свою креативність та вміння. Очікую отримати новий досвід, який допоможе у моїй педагогічній діяльності. |
За лаштунками: хто підтримує Вас на шляху до перемоги; які особистісні якості допомагають Вам досягати мети; які Ваші захоплення (хобі)? |
Постійно маю підтримку від колег. В досягненні мети мені допомагають такі риси як відповідальність та наполегливість. Люблю подорожувати і дізнаватися нове. |
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності) |
- |
Посилання на відеорезюме |