Інформаційна картка
Останнє редагування: 2017-11-10
Автор: Мамчур Алла Тимофївна
Інформаційна картка учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «Фізика»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Мамчур Алла Тимофіївна |
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради»
|
Посада |
Вчитель фізики та інформатики |
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
Вінницький державний педагогічний інститут імені М. Островського, спеціальність «учитель фізики, інформатики та обчислювальної техніки (1993 р.) |
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) |
¨ Сертифікат №140713\05 учасника Міжнародного психолого-педагогічного фестивалю. «Перспектива-2013» проходження навчання за практичним курсом сучасних інноваційних технологій в області освіти та психології в обсязі 15 годин (07.07.13-14.07.13 р., м. Іллічівськ). ¨ Курси підвищення кваліфікації на базі КВНЗ «ВАНО» (06.09.13 р.) ¨ Сертифікат про участь в ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Перспектива: інноваційні методи в психології та педагогіці». (20-22.09.13 р., м. Ялта) ¨ Сертифікат № 2301434 про участь у Карпатському психолого-педагогічному фестивалі «Перспектива -2014», проходження навчання в рамках Міжнародного пілотного соціально-педагогічного проекту «Освіта ХХІ сторіччя: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства» (20-23.02.14 р., м. Хуст) ¨ Сертифікат ВН № 2014\096 про участь у конкурсі «Кращий навчально-методичний посібник» в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань»(травень 2014 р., м. Вінниця) ¨ Сертифікат № 1407206 про участь у V Міжнародному психолого-педагогічному Фестивалі «Перспектива-2014», в рамках Міжнародного пілотного проекту «Освіта ХХІ сторіччя: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства» (20.07.14 р., ¨ Диплом про участь у VІ Міжнародному психолого-педагогічному Фестивалі «Перспектива-2015», в рамках Міжнародного пілотного проекту «Освіта ХХІ сторіччя: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства» (12.07.15 р., ¨ Сертифікат ВН № 051115\14 учасника та тренера творчої лабораторії при міському методичному кабінеті освітнього курсу «Мнемотехніка на уроках математики» (листопад 2015 р., м. Вінниця) ¨ Сертифікат участі у VІІ Міжнародному Форумі/Фестивалі «Перспектив-2016», в рамках Міжнародного пілотного проекту «Освіта ХХІ сторіччя: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства» (03-09.07.16 р., ¨ Сертифікат проходження навчального тренінгу «Організація перевернутого класу за допомогою хмарних сервісів Microsoft Office 365» (25.09.16., Центр нової освіти, «Майкрософт», м. Вінниця) ¨ Сертифіка №26101627 учасника Міжнародного проекту «Освіта ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства» де пройшла навчання за практичним курсом «Технологія продуктивної комунікації» ((26.10.16 р., Центр інноваційних технологій «Школа Ейдотехніки», м. Вінниця) ¨ Сертифікат проходження практичного тренінгу «Реалізація навчального процесу з використанням мультимедійних комплексів та мобільних гаджетів» (27.11.16., Центр нової освіти, «Майкрософт», ¨ Сертифікат учасника Міжнародного Фестивалю освітніх технологій «Перспектива-Суми 2017» за темами з проблем модернізації дошкільної, шкільної та спеціальної освіти на основі впровадження сучасних педагогічних, психологічних та ефективних оздоровчих технологій та тренера спеціалізованого тренінгу «Освітня мнемотехніка у фізиці» (24-26.03.17., м. Суми) ¨ Сертифікат учасниці школи «Цифрові інструменти та можливості» (28-31.03.17., «GEGUkraine», ¨ Сертифікат учасника VІІІ Міжнародного Фестивалю освітніх технологій «Перспектива -2017», в напрямку модернізації сучасної освіти на основі впровадження продуктивних педагогічних, психологічних та ефективних оздоровчих технологій (11-18.07.17 р., м. Скадовськ) ¨ Сертифікат №285 учасника науково-практичного семінару з тем «Від «науки в собі» до навчання в житті: методика впровадження технології web-квест», «Онлайн інструментарій сучасного вчителя» та «Як стати першопрохідцем в STEM-освіті: перші кроки до впровадження STEM-освіти» в обсязі 6 годин. (16.10.17., м. Вінниця) |
Загальний стаж роботи |
30 |
Педагогічний стаж |
24 |
Стаж роботи у даному навчальному закладі |
30 |
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст вищої категорії |
Звання |
Учитель-методист |
Педагогічне кредо |
«Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться» |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя: яким, на Вашу думку, є сучасний учитель; які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам; як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?
|
На мою думку, сучасний вчитель – це професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку. Сучасному вчителю необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності. Я вважаю себе нетиповим вчителем, бо не прагну виховувати переможців олімпіад та конкурсів різних рівнів, а маю мету прищепити кожному учневі бажання вчитися, отримувати нові знання із задоволенням. Риси сучасного вчителя притаманні мені – це креативність, нестандартність, новаторство, творчість, професіоналізм, рух вперед та саморозвиток. Перспективи розвитку освіти в Україні – це побудова школи цілісного розвитку людини, Реалізація завдань освіти має здійснюватися різними шляхами — через розмаїття освітніх інституцій, форм і методів навчання, запровадження сучасного менеджменту. |
«Родзинки» досвіду: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка; які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі; яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? |
Змусити дитину вчитись неможливо, навчанням треба захопити. Щоб активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроках фізики необхідно збагачувати зміст і форми роботи елементами цікавого, тому у навчально-виховному процесі я використовую такі технології, методи та форми: - ігрові технології; - веб-квести; - проектні технології; - хмарні технології; - здоров’язберігаючі технології; - технологія «перевернутого» навчання (змішане навчання); - STEM-освіта; - освітня мнемотехніка. Моя «родзинка» досвіду полягає у застосуванні методів і прийомів мнемотехніки, які допомагають легко і доступно запам’ятати великий обсяг точної інформації. Це робить навчальний процес цікавішим і невимушеним, що, на мою думку, в деякій мірі є здоров’язберігаючою технологією. Для пожвавлення інтенсивності навчально-виховного процесу викладання фізики стала в нагоді технологія «перевернутого» навчання, яка дає можливість більше часу приділяти практичним заняттям. Я готова поділитися своїми педагогічними «родзинками» з колегами задля впровадження їх в практику роботи. |
Кроки до майстерності: які Ваші основні досягнення; чим Ви пишаєтеся; чого прагнете навчитися? |
Переможці міських олімпіад – це результат моєї роботи. Але основним своїм досягненням я вважаю авторські розробки, які отримали відзнаку та призові місця як у конкурсі «Кращий навчально-методичний посібник» в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань» 2012р. та 2014р., так і на Міжнародних форумах-презентаціях «Інноватика в сучасній освіті» (2014, 2015 рр.). Мої авторські розробки – це картки-тренажери по вивченню фізичних символів, їх одиниць вимірювання та фізичних формул, методичний посібник розробки уроків фізики з використанням елементів мнемотехніки по темі «Робота і потужність» та дидактична гра «Видатні вчені-фізики» за допомогою якої можна вивчити тридцять видатних вчених-фізиків у хронологічній послідовності та їх основні винаходи. Я глибоко переконана, що людина навчається все життя, тому я прагну поглиблювати свої знання кожної хвилини навчаючись у своїх учнів бути сучасною, молодою, енергійною. |
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? |
Запорукою успіху в конкурсі «Учитель року», на мою думку, є любов до своєї професії та дітей, непереборне бажання до самовдосконалення через професійний розвиток. Я дякую Богу за те, що він колись допоміг мені з вибором професії і, якби мені довелося обирати свою професію ще раз, я б пішла тією ж дорогою. Від конкурсу я очікую професійного росту, нових знайомств і тільки позитивних емоцій! |
За лаштунками: Хто підтримує Вас на шляху до перемоги; Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети; Які Ваші захоплення (хобі)? |
На шляху до перемоги мене підтримує в першу чергу моя сім’я. Ну і, звичайно ж, друзі-колеги, два моїх чудових заступника з навчально-виховної роботи Досягти мети мені допомагають такі особистісні якості, як наполегливість у роботі, комунікабельність, оптимізм та весела вдача. Крім того я веду активний спосіб життя, люблю подорожувати, оскільки це дає мені змогу пізнавати щось нове, зустрічати цікавих людей. Беру активну участь у художній самодіяльності школи, люблю співати, маю хист до малювання. Моє хобі в’язання, вишивання та фотографування. |
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності) |
|
Посилання на відеорезюме |