Формування полікультурної компетентності школярів шляхом міжпредметної інтеграції мовно-літературних дисциплін.
Останнє редагування: 2018-02-13
Автор: Козлов Олександр Леонідович
Формування полікультурної компетентності школярів шляхом міжпредметної інтеграції мовно-літературних дисциплін.
У посібнику висвітлено досвід роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 14 Вінницької міської ради» щодо організації інтеграції мовно-літературних дисциплін для ефективного формування полікультурної компетентності школяра, виховання патріотичної, толерантної, національно-свідомої особистості.
Рекомендується до застосування у практичній діяльності вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури та іноземної мови.
YaRMARKA_2018_p43bba.pdf (5.02 Mb)