Ви Гість.

Формування полікультурної компетентності школярів шляхом міжпредметної інтеграції мовно-літературних дисциплін.

Останнє редагування: 2018-02-13

Автор: Козлов Олександр Леонідович

Зберегти файл Зберегти файл

Формування полікультурної компетентності школярів шляхом міжпредметної інтеграції мовно-літературних дисциплін.

У посібнику висвітлено досвід роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 14 Вінницької міської ради» щодо організації інтеграції мовно-літературних дисциплін для ефективного формування полікультурної компетентності школяра, виховання патріотичної, толерантної, національно-свідомої особистості. 
Рекомендується до застосування у практичній діяльності вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури та іноземної мови. 

YaRMARKA_2018_p43bba.pdf (5.02 Mb)

Активні користувачі за останні 15 хвилин: