Ви Гість.

Інформаційна картка

Останнє редагування: 2018-11-01

Автор: Охріменко Юлія Анатоліївна

Інформаційна картка


 

Інформаційна картка

Учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

у номінації «Основи здоров’я»

 

Прізвище, ім’я, по-батькові

Охріменко Юлія Анатоліївна

Посада

Учитель біології та курсу «Основи здоров’я»

Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)

Комунальний заклад «Фізико-математична гімназія №17 Вінницької міської ради»

Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1999 рік.

Самоосвіта (за останні 3 роки)

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках основ здоров’я  як засіб підвищення навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Загальний стаж роботи

17 років

Педагогічний стаж

17 років

Стаж роботи у даному закладі освіти

17 років

Кваліфікаційна категорія

вища

Педагогічне звання (за наявності)

 

Науковий ступінь (за наявності)

 

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)

https://disted.edu.vn.ua/courses/work/368

Посилання на відеорезюме **

 

Педагогічне кредо

Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити. Учень – факел, який треба запалити.

Стародавня мудрість

Педагогічний портрет

 

Моє життєве кредо: Мало знати-потрібно й використовувати. Мало бажати-потрібно й робити.

Сучасний урок у новій українській школі я бачу креативним, цікавим, нестандартним, оригінальним, з використанням ІКТ, таким де усі з великим задоволенням працюють, а вчитель від роботи з ними отримує велике моральне задоволення.

У моїй роботі-це уроки-трененги, бінарні уроки, уроки-семінари, уроки-екскурсії, презентації.

Міжпредметні звязки здійснюються на кожному із цих уроків.

Свою роботу спрямовую на реалізацію принципів гуманності навчального процесу, в основі яких лежить особистісно зорієнтоване навчання.

ЗАВДАННЯ  ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ:

1)Розвинути  індивідуальні  пізнавальні  здібності  кожної  дитини

2)Максимально  виявити,  використати  індивідуальний  досвід  дитини

3)Допомогти  особистості  пізнати  себе,  самовизначитись та  самореалізуватись

4)Сформувати  в  особистості  культуру  життєдіяльності,  яка  дає  можливість  продуктивно  будувати  своє  життя.


 

 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: