Інформаційна картка
Останнє редагування: 2018-11-01
Автор: Охріменко Юлія Анатоліївна
Інформаційна картка
Учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»
у номінації «Основи здоров’я»
Прізвище, ім’я, по-батькові |
Охріменко Юлія Анатоліївна |
Посада |
Учитель біології та курсу «Основи здоров’я» |
Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту) |
Комунальний заклад «Фізико-математична гімназія №17 Вінницької міської ради» |
Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання) |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1999 рік. |
Самоосвіта (за останні 3 роки) |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках основ здоров’я як засіб підвищення навчально-пізнавальної діяльності учнів. |
Загальний стаж роботи |
17 років |
Педагогічний стаж |
17 років |
Стаж роботи у даному закладі освіти |
17 років |
Кваліфікаційна категорія |
вища |
Педагогічне звання (за наявності) |
|
Науковий ступінь (за наявності) |
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності) |
https://disted.edu.vn.ua/courses/work/368 |
Посилання на відеорезюме ** |
|
Педагогічне кредо |
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити. Учень – факел, який треба запалити. Стародавня мудрість |
Педагогічний портрет
Моє життєве кредо: Мало знати-потрібно й використовувати. Мало бажати-потрібно й робити. Сучасний урок у новій українській школі я бачу креативним, цікавим, нестандартним, оригінальним, з використанням ІКТ, таким де усі з великим задоволенням працюють, а вчитель від роботи з ними отримує велике моральне задоволення. У моїй роботі-це уроки-трененги, бінарні уроки, уроки-семінари, уроки-екскурсії, презентації. Міжпредметні зв’язки здійснюються на кожному із цих уроків. Свою роботу спрямовую на реалізацію принципів гуманності навчального процесу, в основі яких лежить особистісно зорієнтоване навчання. ЗАВДАННЯ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ: 1)Розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини 2)Максимально виявити, використати індивідуальний досвід дитини 3)Допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись 4)Сформувати в особистості культуру життєдіяльності, яка дає можливість продуктивно будувати своє життя.
|