Ви Гість.

Урок 1

Останнє редагування: 2015-01-08

Автор: Шнайдер Олена Петрівна

Цикл нестандартних уроків  з використанням ІКТ

 

Математика

 

1 клас

 

І семестр

 

Складання таблиць додавання та віднімання

 

 

Урок 1

ТЕМА: Складання  таблиць  додавання   й  віднімання  числа  7.  Розв'язування задач. Робота з  геометричним  матеріалом.

МЕТА: Продовжити  формування  навичок  швидкого  додавання   й  віднімання; скласти  таблицю додавання  й  віднімання  числа  7; закріпити, розширити математичні знання учнів; вправляти  в розв’язуванні задач,  побудові  відрізків; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, кмітливість; виховувати інтерес до математики.

ОБЛАДНАННЯ:  ІКТ, палички, лічильний матеріал.

  

 

      ДЕВІЗ  УРОКУ:

На уроці будь уважним,
Добре думай, не спіши!
Знай, що вчитись завжди важко,
Легше буде у житті!

 

                                                   Х І Д    У Р О К У:

І. Організація  класу.

Сядьте, діти, всі  гарненько,

Руки  покладіть  рівненько,

Голову  вище  підніміть,

Свої  плечі  розведіть.

Мені, діти, усміхніть,

Веселіше  подивіться.  

 ІІ. Повідомлення  теми уроку і очікуваних навчальних результатів

1) Бесіда

 Сьогодні у нас незвичайний урок,

У казку сьогодні ми зробимо крок,

Із казкою ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітає до нас.

В казках є завжди перешкода, та знаю -

Для творчих дітей їх ніколи немає.

-      Ви любите казки?

-      А зараз я вам прочитаю загадку, а здогадайтесь, яка казка завітала до нас на урок? (Слайд1)

 

Круглий, свіжий і румяний,

Я тільки що з печі.

Втік від діда,

Втік від баби,

Втечу й від малечі.

-          Правильно, Колобок. Яка з ним трапилась пригода?

- Діти, сьогодні  на  уроці  ми  з  вами  будемо  складати  таблиці  додавання    й    віднімання  числа  7. Розв'язувати задачі.  Працювати   з   геометричним  матеріалом. А  допомагати  нам  буде  в  цьому Колобок.  Він разом з іншими героями казки  буде  задавати  вам  різні  завдання, а  ви  швидко  і  правильно  відповідайте. (Слайд 2)

  

ІІІ.  Контроль, корекція  й  закріплення  знань.

  1. 1.      Робота з геометричним натеріалом

                    -Пригадайте, а як починається казка? (Слайд 3)

Де вони жили?( В будинку)

-Будиночок ми побудуємо самі з геометричного матеріалу.

-Які фігури ми використали?

-У цьому будиночку живуть цифри і числа.

-Чому саме так розмістилися числа? (Парні і непарні)

 2. Усний рахунок.

Допоможемо Колобку  впоратись з усним рахунком (Слайд 4)

  1. Каліграфічна хвилинка (Слайд 5)

-Пригадайте, скільки дійових осіб в казці? (7)

Згадаємо, як правильно писати цифру 7 і напишемо один рядочок цієї цифри в зошиті. (Слайд 6)

Пояснення написання цифри 7.

 IY. Опрацювання  нового  матеріалу.

 

 1. Робота  з  лічильним  матеріалом. (Слайд 8)

 

- Викладіть  стільки  паличок, скільки  зайчиків , і  стільки  паличок скільки  колобків. Порахуйте.

 

 -   Яке  число  отримали?

-   Як отримати  число  9, якщо  у  нас  є  7  паличок?

 

 2. Робота  з  таблицею  «Додавання  і  віднімання числа  7.

  - Діти, Колобок   просить нас  з  вами, щоб  ми  допомогли  йому  скласти таблицю  додавання  і  віднімання. Допоможемо? (Слайд9)

    На  основі  малюнків  учні  пояснюють  як  складено  таблицю  додавання і віднімання числа  7. (Слайд10-11)

 

      - Ми  довго  працювали  тож   прийшов  час  відпочити. Вовчик  пропонує  нам  фізкультхвилинку. (Слайд 12-13)

 

   ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

 Y. Розвиток  і  закріплення  математичних  знань.

 

Розв’яжи  приклади (Слайд 14-15)

Робота в зошиті.

 

10 – 6 + 4                                 8 – 6 + 5

  8 – 6 + 2                                 7 – 5 + 6

  9 – 5 + 6                                 7 – 6 + 5

 

 

Розв’яжи  задачу: (Слайд 16-17)

 

-  Якою  дією  слід  розв’язати  задачу?

-  Викладіть  за  допомогою  паличок  розв’язання  задачі.

-  Скільки  олівців в другій коробці?

 
ФІЗКУЛЬТПАУЗА
 
 У країні казочок 
 
Жив веселий Колобок. 
 
Разом з ним усі звірятка 
 
Вишикувались на зарядку. 
 
Похитали головою, 
 
Раз - притупнули ногою, 
 
Руки вгору піднесли 
 
Трішки ними потрясли, 
 
Нахилились вліво, вправо 
 
Та цього іще замало. 
 
Руки вгору, руки вниз 
 
Раз - присіли, піднялись 
 
Головою похитали
 
Й працювати знов почали. 

 

Додавання іменованих чисел

  Робота  з  геометричним  матеріалом. (Слайд 20)

Накреслить  два  відрізка. Один  10  см, а  інший - 7  см.  На скільки довжина другого відрізка менша від першого?

 

. Підсумок  уроку. (Слайд 21-22)

 

-  Скажіть  над  якою  темою  ви  сьогодні  працювали?

-         Що  ми  навчилися  робити  на  уроці?

-         Які  ще  таблиці  вивчили?

-         Чи  справились  з  завданнями?

-   Що  вам  сьогодні  здалось  найцікавішим?

-   Що  вам  здалося  найважчим?

-   Що  вам  сподобалось  на  уроці?

-   Колобкові  теж  дуже  сподобалось  у  нас  на  уроці. Він  вам  щиро  вдячний  за  вашу  роботу.

  Кожен урок — це ще одна сходинка, по  якій  ми  піднімаємося все вище і вище до вершин Знань.

 

Ось  і  пролунав  дзвінок – закінчився  наш  урок.

За  роботу  по  заслузі  щиро  дякую  вам, друзі!

Хай вам щастить. Урок  закінчено. Дякую!

 

 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: