урок 2
Останнє редагування: 2015-01-08
Автор: Шнайдер Олена Петрівна
Урок 2
Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 7. Порівняння значень числових виразів
Мета: закріпити й поглибити вивчений матеріал; формувати обчислювальні навички учнів; розвивати увагу й навички самоконтролю, творче мислення учнів; виховуватиінткркс до уроків математики.
Обладнання: ІКТ, предметні малюнки.
Хід уроку
І. Організація класу. -Діти, до нас на урок завітав Гном.
(Слайд 1)
Він мені розповів,що давно мандрує світом і впевнений, що саме ми йому допоможемо. Він приніс нам вузлик, який ніхто і ніде не міг розв’язати. Надіється на нас. Допоможемо йому?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення завдань уроку.
-Діти, щоб розв’язати чарівний вузлик Гнома, нам треба виконати ряд завдань: (Слайд 2)
- Закріпити вивчені таблиці додавання І віднімання.
2. Повправлятися у розв'язуванні прикладів і задач.
- Розвивати свої вміння порівнювати числові вирази.
- Бути працьовитими, старанними.
IІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
- Математична розминка (Слайди 3-7)
- Збільшити – це означає…
- Зменшити- це означає..
- Назвіть сусідів числа 7.
- Число 9 більше від5 на…
Молодці! (Слайд 8)
- Інтерактивний прийом «Мікрофон» (Слайд 9)
На минулому уроці ми з вами складали таблиці додавання і віднімання числа 7 Давайте пригадаємо їх.
Діти розповідають таблиці додавання і віднімання числа 7.
- Усний рахунок. « Допомогаємо зібрати яблука у корзинки»
(Слайд 10-11)
Молодці! (Слайд 12)
- Каліграфічна хвилинка з логічним навантаженням.. (Слайд 13-15)
Розташуй числа в правильному порядку і запиши 8,3,4,2,9,0,5,7,10,6,1
Молодці ! (слайд 16)
IY. Закріплення вивченого матеріалу (Слайд 17)
- Знайдіть значення виразів (Слайд 18)
3+7-6
2+6-7
10-7+4
8-6+7
5-3+6
9-7+5
2.Фізкультхвилинка (Слайд 19)
3. Робота над задачами.
Задача 1. (Слайд 20-21)
Гном пішов до лісу і назбирав там 5 грибів і 3 жолуді. Скільки всього грибочків і жолудів зібрав Гном?
— Що означають числа 5 і 3?
—Повторіть умову задачі?
— Що запитують в задачі?
— Як дізнатись, скільки всього грибочків і жолудів зібрав Гном?
— Складіть приклад-розв’язання задачі.
Задача 2.
Складіть задачу за малюнком. (Слайд 22)
Молодці! (Слайд 23)
4. Фізкультхвилинка
5. Порівняння виразів ( Слайд 24)
Перевірка (Слайд 25)
Молодці! (Слайд 26)
6. Робота з геометричним матеріалом (Слайд 27)
Практичне завдання (Слайд 28)
Накресліть відрізок менший за 9см, але більший за 7 см.
Y. Підсумки уроку (Слайд 29)
1).Продовж речення:
-Сьогодні на уроці я навчився…
Мені найбільше сподобалось…
2). Гномик дякує вам, що допомогли розв’язати вузлик.
Ці аплодисменти для вас! (Слайд 30)