ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ «Я-КОНЦЕПЦІЇ» У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Останнє редагування: 2018-02-09
Посібник можна завантажити тут.
Автор-упорядник Сарайкова Анастасія Валеріївна, практичний психолог комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради»
Сарайкова А. В. Психологічні особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку. Методичний посібник / А.В. Сарайкова. – Вінниця: КУ «ММК», 2018. 40 с.
Рецензенти:
Бондар Г.А., заступник директора з виховної роботи, вчитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії, «учитель-методист» комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради»
Пилявець Н. І., методист спеціальності «Психологія» КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»
Рекомендовано методичною радою
закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10
Вінницької міської ради»
(Протокол № 5 від 29.01.2018 р.)
Даний посібник містить теоретико-методологічний аналіз проблеми формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку. Розкриває психологічні особливості формування позитивної «Я-концепції» учнів шляхом використання у психолого-педагогічній практиці міжнародної програми розвитку дитини ICDP (International Child Development Programme). Для практичних психологів, соціальних педагогів, класних керівників.
Посібник можна завантажити тут.